onsdag 21 januari 2009

Man ska sluta när det är som bäst!?

Varför sak man sluta när det är som bäst? Jag har nu äntligen börjat på Bohuströjans krage. Det är 53 mönstervarv och jag har redan gjort 20 utav dessa. Jag har delade känslor över att tröjan snart är klar. Kul att äntligen kunna ha den på mig men lite sorgligt att det snart är slut. Jag tycker ju att sticka flerfärgade mönster är superkul (bland). Ja, ja, jag springer nog på nya färg och mönsteridéer till nya projekt. Har ju förresten garn liggandes till en randigtröja.

Jag har häromdagen blivit inviterad som vän på facebook. Detta tackade jag givetvis ja till eftersom det var flera år sedan jag träffat personen i fråga. Ni som har läst min blogg vet ju att mina datakunskaper inte är av denna värld så nu står jag där med ett, vad det nu heter, på facebook som jag inte vet vad jag ska göra med. Så om jag är frånvarade på bloggen så sitter jag nog och klurar på facebook.

Inga kommentarer: