söndag 25 oktober 2009

Värme!

Äntligen så har värmen kommit till mitt radhus. Då jag inte bott här så länge och inte upplevt någon kall årstid i mitt radhus har jag varit väldigt fundersam på hur jag ska hålla värmen hela den kalla årstiden. Har haft 17-18 grader under en längre period. Vet att fjärrvärme skulle installeras och att värmen inte kunde sättas på förrän allt var klart. När nu elementen blev lite ljumna härom dagen fick jag upp hoppet om ett varmt radhus. Men tji fick jag!! Det blev inte varmare utan jag blev bara mer förtvivlad. Jag kommer att frysa hela vintern!!!
I fredags när jag kom hem efter ett nattpass så möttes jag av 22 grader. Nu tycker jag nog att det är lite för varmt men kommer inte att ställa ner elementen utan bara njuta av att slippa ha extra tröjor och tofflor. Äntligen!!!

Inga kommentarer: