tisdag 14 april 2009

Hoppas ni alla haft en glad påsk.... nu är den över och det är dags att åka och jobba igen. Ska försöka fixa lite ärenden innan.
Ibland så kommer insikter och händelser samtidigt, de lägger sig som passande pusselbitar och får livet att se annorlunda ut. De både ger och tar energi men känner att de ger mer energi än de tar. Givetvis kommer de däcka mig vissa dagar medan de även kommer att lyfta mig andra dagar. Till slut hoppas jag att dipparna kommer allt mer sällan och att jag på sikt har mer energi än nu.
I kväll då är det stickcafé på Stick & Sy. Har ingen jätte lust för att sticka just nu men får jag tillfälle att gå dit tar jag med mig mitt koftäventyr i Drops kid silk. Börjar närma mig slutet och borde fundera på något nytt att göra.

1 kommentar:

catharina sa...

Hej Johanna!
Tusen tack för ditt fina garn och chokladpaket.Ditt egenspunna garn var så mysigt och Fabel är ett favoritgarn för mig. Chokladen har jag inte hunnit smaka än, tusen tack än en gång.
Jag kommer att lägga ut bilder på min blogg efter helgen, när jag fått tillbaka min kamera av min dotter.
Jag önskar dig en trevlig helg med massor av sticktid.Själv är jag på väg till Göteborg med min arbetsgivare på garnmässa för höstens nyheter i helgen.

Hälsningar Catharina